Messi’s vs Wilfred’s

Ahir ens vam assabentar de la mort d’un futbolista del anys 90: Wilfred Agbonavbarewilfred

Aquest esportista va néixer a Nigèria el 5 d’ octubre de 1966. Va ser porter del Rayo Vallecano durant 6 temporades.  Ahir dia 27 de gener va morir a causa d’un càncer d’ossos a l’edat de 48 anys.
L’última voluntat era veure als seus 3 fills, que es trobaven a Nigèria. Per uns tràmits de visats i passaports els seus fills no van arribar a temps a veure Wilfred amb vida.

Tots pensem que els futbolistes professionals tenen la vida resolta  però hi ha casos  de futbolistes que han jugat a la primera divisió de futbol i no viuen precisament una vida plena de luxes una vegada deixen l’esport professional. Wilfred n’és un exemple, com també Mágico González (jugador del Cadis dels 80) o el mític Migueli (Barça dels 80).

magico gonzalez 2
migueli 1migueli2magico_gonzalez

Aquí us facilitem un enllaç del programa de tv El jefe infiltrado on ens mostra el dia a dia de Wilfred en la seva feina a una empresa de missatgeria:

Wilfred-en-el-programa-El-jefe_54409401900_53699622600_601_341

http://ecoteuve.eleconomista.es/programas/noticias/6424609/01/15/La-ultima-leccion-de-Wilfred-Agbonavbare-fue-como-trabajador-de-MRW-en-El-Jefe-infiltrado.html#.Kku8hUwDAFSePUY

Víctor de León, 3r ESO B

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s