Sant Jordi 2014 a l’institut

SERGIO LOZANO

Sant Jordi 2014

Un any més, el passat dia 23 d’abril l’institut Castellbisbal va celebrar la festivitat de Sant Jordi a l’auditori dels Costals, on es van donar molts premis a la gent que va participar en les diferents tasques de l’institut o altres activitats i concursos.

El nostre presentador preferit, el Miquel Hernández, ens va delectar amb molta gràcia l’entrega dels premis dels diferents concursos realitzats pels alumnes.

Abans de començar a donar el premis de Sant Jordi, uns alumnes de 4t d’ESO ens van llegir uns poemes del Kike Iriarte, en català, castellà i anglès.

Quan van acabar de recitar els poemes, va començar l’entrega de premis.

Primer es van repartir els premis del concurs artístic de Visual i Plàstica, que van guanyar tres persones, una de primer cicle, una de segon cicle i una altra de post-obligatòria. El dibuix de l’alumne de post-obligatòria va ser el més original. En el dibuix hi apareixien tots els actes de festivitat que ha fet l’institut per ordre cronològic i molt ben dibuixats.

Després venia el concurs de fotografia matemàtica i de moments de lectura. Les fotos van ser molt originals, i també hi va haver tres guanyadors de cada concurs; els finalistes es van lluir força.

Els tres últims concursos estaven relacionats amb les llengües que s’estudien a l’institut. Primer van entregar-se els premis de llengua estrangera, en els quals hi va haver tres finalistes i tres guanyadors dels diferents cicles. Després va venir el concurs de llengua catalana, en el qual també va haver-hi tres finalistes i tres guanyadors dels diferents cicles. I per últim, es va lliurar el concurs de llengua castellana, on només es va guardonar una alumna de post-obligatòria.

En mig dels concursos es van fer actuacions musicals de diferents alumnes del centre on, uns tocaven la flauta (potser no massa virtuosament), altres el violí, altres el piano… Volem felicitar especialment el nostre company de redacció a Ikb+ Iván Ramos que ens va fer gaudir enormement amb la seva interpretació d’Every breath you take de Police.

En finalitzar l’acte vam tenir l’oportunitat de gaudir d’un deliciós i abundós pica-pica que amablement ens van oferir els alumnes de l’USEE del nostre centre, als quals volem agrair la seva col·laboració en l’acte.

Guanyadors:
1. Concurs visual i plàstica
– Javier De Juan Ortega 2n B Batx
– Maria García Luque 4t A ESO
– Marc González García 2n C ESO
2. Concurs poesia
– David Bonilla 2n B Batx
– Alícia Antolín 4t A ESO
– Marc González García 2n

3. Concurs narrativa 
– Marc César 1r B ESO
– Joan Griset Pastallé 4t A ESO
– Malina Caraimán 2n B Batx
4. Concurs anglès
– Anna Sánchez Martín 2n C ESO
– Alicia Almeida 3r B ESO
– Núria Domènech 1r B Batx
5. Concurs fotografía matemàtica
– Clàudia González Blanco 1r C ESO
– Cristina Castro Vives 1r A Batx
– Clara Griset Pastallé 1r A Batx
6. Concurs moments de lectura
– Clàudia González Blanco 1r C ESO

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s