Viatge a Astúries

A l’estiu del 2010, la meva família i jo vam anar a Ribadesella, Astúries. Vam llogar una casa rural al poble i allà ens vam trobar a vàries famílies més.

El llac
Un cop instal·lats, vam anar a visitar el llac de Covadonga, on també vam trobar animals com vaques, cabres i ovelles. Com que jo tenia 3 anys i encara feia servir el xumet, els meus pares
es van inventar que una cria de cabra me’l va treure. A partir de llavors, ja li vaig deixar el xumet a la cabreta.
Després, vam anar a menjar a un restaurant, que estava a prop, amb uns amics que vam fer allà.

La mina
La següent visita del viatge va ser una mina on podies entrar a fer-te fotos gratuïtament.

Els cavalls de Nueva
Vam visitar el poble Nueva d’Astúries i ens vam trobar un estable amb cavalls i un senyor em va deixar fer un volt en un.

El museu dels dinosaures

Per últim, tenim el museu dels dinosaures, on trobem totes les espècies, les seves característiques, la seva història, etc.

Foto portada: https://guiadeasturias.com/wp-content/uploads/2017/11/santuario-lagos-covadonga-asturias-2.jpg