Hola Pep Johnsolo’s,
Com podria saber si li agrado a un noi? Em pots donar uns quants consells per esbrinar comportaments significatius de nois enamorats.
Gràcies nois/noies 🙂 A veure si doneu indicis de qui sou! Se’m fa estrany no saber a qui escric… Besikos, sigueu qui sigueu!
@loki_conxi
Hola, a ti te gusta su cola, no?
No, ara de debò: t’aconsellem que estiguis atenta a la següent guia.
La clau són les miradetes discretes o indiscretes. Si vas pels passadissos o pati i notes que una mirada et crema al clatell (perquè aquestes coses es noten bastant), això vol dir que s’ha fixat en tu. Però no et facis il·lusions perquè potser mirava a la teva amiga que esta jdufgsud uffffff (but we don’t want to stop you now because……)
Si les mirades persisteixen per part d’ell i ja no aguantes més amb l’orgull (mola si et fas una mica la dura) has de començar a «cremar-lo amb la mirada» tu també.
Els indicadors de grup també són molt importants: si quan t’apropes t’adones que et buscava pels moviments que feia amb el coll com si fos una serp (però no una cobra..), si els seus amics també et miren i fan lloc al teu príncep entre rialletes, ja no pot existir cap mena de dubte que li agrades, tia!
Ja ens explicaràs el final de la teva història i qui va fer el primer pas.
PD. El que no explicarem encara (o potser mai) és qui som, hahaha!
