A la Carla Llop i l’Esther Fernández, com a redactores de l’optativa de revista i ràdio, els agradaria acomiadar-se d’aquesta assignatura.
Ens fa molta pena deixar d’assistir a les divertidíssimes classes: No us podeu arribar a imaginar quanta, quina llastima! Ja ha passat el primer quadrimestre i el nostre lloc ja no el podem seguir ocupant, però tots vosaltres encara teniu l’oportunitat de participar-hi.
Per què us recomanem aquesta optativa? Perquè és la millor de totes les opcions que hi ha: curres molt poc i t’ho passes molt bé. Sempre tens algú amb qui parlar i els profes sempre estan a la teva disposició. A més a més, tenim el Jaume Esteve, que edita els nostres vídeos a la velocitat de la llum, sempre els té a punt. D’altra banda, tenim el Josep Maria: sempre li agrada el teu treball i no té cap problema amb el que estàs fent en aquell moment. Mai critica!
I per què no parlar dels ordinadors, que no triguen gens a arrencar? Són gairebé tan ràpids com el Jaume. Els companys sempre estan callats. I si t’oblides els auriculars, algú te’ls deixarà, no ho dubtis!
Animeu-vos i proveu aquesta experiència; en gaudireu molt!
Fins aviat.

