Final de quadrimestre a IKB+

 

A la Carla Llop i l’Esther Fernández, com a redactores de l’optativa de revista i ràdio, els agradaria acomiadar-se d’aquesta assignatura.

Ens fa molta pena deixar d’assistir a les divertidíssimes classes: No us podeu arribar a imaginar quanta, quina llastima!  Ja ha passat el primer quadrimestre i el nostre lloc ja no el podem seguir ocupant, però tots vosaltres encara teniu l’oportunitat  de participar-hi.

Per què us recomanem aquesta optativa? Perquè és la millor de totes les opcions que hi ha: curres molt poc i t’ho passes molt bé. Sempre tens algú amb qui parlar i els profes sempre estan a la teva disposició. A més a més, tenim el Jaume Esteve, que edita els nostres vídeos a la velocitat de la llum, sempre els té a punt. D’altra banda, tenim el Josep Maria: sempre li agrada el teu treball i no té cap problema amb el que estàs fent en aquell moment. Mai critica!

I per què no parlar dels ordinadors, que no triguen gens a arrencar? Són gairebé tan ràpids com el Jaume.  Els companys sempre estan callats. I si t’oblides els auriculars, algú te’ls deixarà, no ho dubtis!

Animeu-vos i proveu aquesta experiència; en gaudireu molt!

Fins aviat.

Esther Fernández, 3r ESO
Esther Fernández, 3r ESO
Carla Llop, 3r B
Carla Llop, 3r B

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s