La nostra cabana

Aquest estiu (2024), vam fer una cabana que tristament no vam acabar; ara encara està a mitges. La vam fer construir nosaltres: el Bernat, el Rubén i cinc amics més.

La cabana està situada en un bosc, a prop del “Bar can costa” a la urbanització de Can costa. Tres de nosaltres vam tenir aquesta idea per a divertir-nos amb els amics a l’estiu.

Encara que no està acabada, vam fer molt de treball i quasi ja estava finalitzada. Ara vindrà el fred i tampoc tenim ganes de posar-nos a treballar.

Vam utilitzar diversos materials com fusta, canyes, plàstics, etc. La majoria eren reciclats del carrer i dels contenidors de brossa. Vam fer servir eines quotidianes com pales, per aplanar el terreny, rastells, per treure l’herba, martells, per clavar claus, una serra, per treure els troncs que molestaven, etc.  

Imatge de capçalera: https://spaceks.net/sites/cidadefm.cv/images/notimage/user_313217779.jpg

Rubén Serantes Sepúlveda (2rB)

Bernat Borrego Toledo (2nD)

Deixa un comentari